Więcej informacji o ofercie agencji SEO Kraków na seo4.net.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy sklepów internetowych, którzy chcą pojawiać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań na własną rękę. Nie posiadając kwalifikacji w problematyce SEO i nie monitorując regularnie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty od SEO, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że poza specami od SEO w zatrudnione są tam także eksperci od programowania, grafiki, kreatywnego pisania oraz kampanii Google Ads służący rzeczową pomocą w tych kwestiach.
Po czym poznać dobrą agencję SEO
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Czym kierować się w toku poszukiwań podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w SERPach? Polecamy postawić na markę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, ale także tych reklamowych czy kreatywnych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Wybierając firmę, która działa od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować interesujące portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach posiadają sekcję z historią tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy warto zapoznać się ze opisy takich przypadków, aby sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i z jakimi zadaniami się mierzyła. Dobra agencja SEO to taka, której działania są transparentne: zawiadamia o planach prac na zbliżające się miesiące, ale także przekazuje raporty z wykonanych działań i ich efekty.
Druga niebagatelna kwestia to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe reaguje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po wysłaniu pytania pracownik kompetentnej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do opracowania dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie można wyszperać tak po prostu w internecie, jak np. informacja o prowadzonych do tej pory pracach SEO czy o najistotniejszych dla klienta usługach albo artykułach, które stara się wypromować.
Opłata za usługi firmy SEO – na jakie oferty uważać
Przezornie warto potraktować agencje SEO, które proponują umowę z zapłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu zleceniodawca płaci firmie SEO dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 lub do Top5). To nadal często spotykany sposób rozliczeń, jednak wiąże się z dużym zagrożeniem – można bowiem osiągnąć natychmiastowy efekt przy pomocy naruszania reguł określonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm dodatkowo nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, więc sumienna firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o cenę za działania agencji SEO, to rzadko jest ona stała – zazwyczaj w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu konieczne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać szczegółowy audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszystkie wynikłe z niego zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, gdy witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają znacznie mniejsze.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]