Firmowe gadżety to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na budowę korzystnego obrazu marki w oczach konsumentów i wspólników biznesowych. Niezmiernie dobrze w tej roli spełniają się przedmioty, które wykorzystujemy każdego dnia – zwłaszcza, jeżeli okazują się istotnie przydatne. Stąd też tak wiele firm promuje się z wykorzystaniem ołówków, kalkulatorów oraz notesów. Wśród gadżetów promocyjnych coraz większą rolę odgrywają parasole z nadrukiem – to w końcu sprzęt, którego chętnie używa większość osób. Na dodatek parasole generują same pozytywne asocjacje – najczęściej te łączone z asekuracją oraz protekcją.
Parasole firmowe – rekomendowane firmom medycznym oraz pośrednikom finansowym
Jak wzmiankowaliśmy we wstępie, parasole kojarzymy w szczególności z ochroną przed opadami oraz wynikającym z tego poczuciem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne połączenie. Konsumenci czy też kontrahenci, którzy otrzymają parasol, na pewno docenią gest i wypracują sobie lepsze zdanie o reklamującej się firmie. Z tego względu parasole reklamowe nadzwyczaj dobrze zdają egzamin w marketingu podmiotów, których główną rolą jest zagwarantowanie klientom ochrony w rozmaitych okolicznościach. Wprawdzie z ich pomocą mogą promować się wszystkie marki, jednak polecane są one przede wszystkim agentom ubezpieczeniowym, pośrednikom finansowym czy ośrodkom oferującym usługi medyczne.
Parasole reklamowe – jak dobrać stosowny typ do akcji marketingowej?
Żeby klient lub kontrahent rzeczywiście był usatysfakcjonowany podarowanym parasolem, ten powinien być solidny. Z tej przyczyny szukając parasoli z nadrukiem reklamowym trzeba sprawdzić głównie ich jakość i działanie. Z uwagi na łatwość ich przenoszenia, najlepszym wyborem będą parasole teleskopowe, które bez trudu zmieszczą się nawet w damskiej torbie.