Zamów pozycjonowanie na seo4.net.
Funkcjonują 3 główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Kobiet czy Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków powinno się zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo uzupełnioną treść witryny.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Drugi model pozycjonowania to trafne i sprawdzone rozwiązanie dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną znacznej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest także to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Philips MG5720/15 szara,
– telefon Huawei P30 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie istotne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się na ogół:
– miejscowość (np. “gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Wilda”)
– kraj (“producent obuwia Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w przypadku firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do odbiorców przebywających w tym samym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]